2012. február 22., szerda

SFI - Real Internet Income - a valós internetes bevétel

Nemrég megismerkedtem - igaz felületesen - az SFI kínálta lehetőséggel. Regisztráltam, körülnéztem, kattintgattam és véleményt alkottam.
Ha jól értem, az SFI-nél végezhető marketing tevékenység középpontjában a TripleClicks áll, vagyis forgalmat kell generálni a webshopnak, amiben több tízezer, széles palettát felölelő termék található.
A hálózatépítő rendszer legnagyobb előnyének azt tartom, hogy végigvezet a munkafolyamaton. A pontokért végzett munka során már a betanulási fázisban is lehet pontokat gyűjteni. Minden napra kínál egy-két könnyen és gyorsan végezhető feladatot. Mindezt egy jól megformált képzési rendszerrel támogatja. További előny, hogy nincs csatlakozási díj, és természetesen a hálózatépítésből jutalékra lehet számítani.
A továbbiakban mégsem fogok vele foglalkozni, mert egy magyar internetező számára nem tartom túl vonzónak a TripleClicks-et. A termékek jelentős része számomra érdektelen, nincs trendben, továbbá nem vagyok benne biztos, hogy az árak annyival olcsóbbak, hogy rászánja magát egy angolul alig tudó átlag magyar a vásárlásra, melynek során sokszor nem kap a termékről részletes információt és nem lesz teljesen tisztában a szállítással és annak díjával.

3 megjegyzés:

  1. Egy megjegyzés az utolsó bekezdéshez. Szerintem igen is jó termékek vannak fenn. Az árakat bárhol a neten össze lehet hasonlítani éa ráadásul az SFI plusz pontokkal jutalmazza a vásárlókat amivel jutalékra tesz szert. A termék részletes leírása ott van ha rákattintasz a termék nevére. A szállítás is ugyanott szerepel, általában ingyenes, bár figyelmesen el kell olvasni mert van amit csak amerikába szállítanak ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek a Sándorral és nem csak a magyarok vásárolnak, nem beszélve a licitálásról ahol a szállítás ingyenes a megnyert termékre. Már én is nyertem a liciten.

      Törlés
  2. Több alkalommal vásároltam az USA-ból. Mindegyik csomagot, levelet felnyitották, megvámolták... és nem az amerikaiak...

    VálaszTörlés