2012. március 13., kedd

Justbeenpaid kifizetés - JSS Tripler bizonyíték

Tettem egy próbát a JustBeenPaid JSS-Tripler kifizetéssel. Egy kis ideig nem forgattam vissza a megkeresett 2%-okat és kikértem pár dolcsit. A pénz szépen meg is jött. Segédlet pénz kifizetéshez és egyben bizonyíték, hogy a Just Been Paid nem átverés, a JSS-Tripler működik...

Előszőr is a végeredmény, megérkezett a pénz az OTP számlámra:
A sztori röviden: betettem 240$-t, a 2%-okból vettem egy pozíciót, majd a további 2%-okat (napi 5$) nem forgattam vissza, és mikor 50$ fölé ért, kikértem.

A kifizetéshez tudni kell, hogy a pénz jópár százalékát el fogjuk út közben veszíteni. A JSS és az AlertPay közötti úton 8%-ot veszítünk. Veszítünk még az átváltáson 2.5%-ot és az AlertPay-ről történő kikérésen 800Ft-ot. Van olyan szolgáltató, amelyik kevesebbet von le, de állítólag az AlertPay biztonságosabb. 

JSS-Tripler kifizetés segédlet

A JSS-Tripler felületén a Financial menüpontban sok hasznos információt lehet kapni a JSS-Tripler egyenlegről. A Proceed to Transfer Funds gombra kattintva lehet elkezdeni a pénz kivételét, ami először a JSS-be kerül.
 

A Start My Withdrawal Request gomb után lehet megadni a kíván dollár összeget.



A JSS-be belépve nemsokára meg is érkezik az összeg, ahonnan a Withdrawal Request-tel lehet a pénz az AlertPay számlára elindítani.
 

  

A kikérés után levelek érkeznek a supporttól, hogy a folyamat elindult és véget ért.
  


Majd megérkezik a pénz az AlertPayre.











2 megjegyzés:

  1. Végre! Találtam magyar leírást. Köszönöm.
    Még azért szeretném megtudni, hogy a referraltak után mi és, hogy van? Mert alsóvonal az van de nem tom mire jó.
    Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
  2. Használd egészséggel! Az alsóvonali jutalékot pozíció vásárláskor kapod. Első szintről 10, másodikról 5%-ot. Egy ilyen tárgyú emailt fogsz minden alkalommal kapni: Your Referral, ... has just bought a JSS-Tripler Position! A levélben a jutalék is szerepel: So you just earned a $1.00 commission, credited to your JSS-Tripler account!

    VálaszTörlés